Laserul Vbeam Perfecta

Spune adio defectelor de pigmentare vasculară ale pielii tale!

Laserul PDL Vbeam Perfecta

Laserul Vbeam PerfectaLaserul Vbeam Perfecta este standardul de aur în tratamentul leziunilor vasculare și pigmentare. Gama afecțiunilor dermatologice care pot fi tratate cu acest laser este foarte largă și cuprinde următoarele indicații:

1. Indicații medicale pentru laserul Vbeam Perfecta:
  • leziuni vasculare: eritem difuz al feței, cuperoza rozacee, telangiectazii faciale și nazale, venectazii ale membrelor inferioare (vinișoare sparte), angioame, hemangioame, alte leziuni vasculare benigne, echimoze;
  • leziuni pigmentare (discromii, poikilodermie Civatte, keratoze, melasmă);
  • cicatrici hipertrofice, cheloide;
  • acnee vulgară inflamatorie;
  • veruci vulgare sau plane;
  • psoriazis;
  • vergeturi.
  1. Indicații estetice pentru laserul Vbeam Perfecta:
  • rejuvenare facială globală;
  • cearcăne;
  • riduri.

Contraindicațiile terapiei cu laserul Vbeam Perfecta includ:

• lupus eritematos și alte boli fotosensibilizante, porfirie;
  • consumul de medicamente fotosensibilizante (Isotretinoin, Doxiciclina, Minociclina);
  • expunere la plajă sau solar cu 4 săptămâni anterior tratamentului;
  • epilepsie.

Pacienții care urmează tratamente anticoagulante sau antiagregante (cu aspirină, Trombostop etc.) pot dezvolta mai frecvent purpură și echimoze.

Printre efectele adverse posibile se numără: durerea minoră în timpul tratamentului, înroșirea pielii imediat după tratament, pigmentare în zonele tratate dacă pielea este expusa la soare în interval de o lună de la efectuarea tratamentului.

La leziunile cu rețea vasculară profundă (vase dilatate, veruci, hemangioame, port-wine stains) poate apărea purpura (o pigmentare albăstruie vizibilă câteva zile, dar care se poate camufla cu machiaj), arareori bule hemoragice și consecutiv vindecare cu cicatrici.

Numărul de ședințe diferă în funcție de afecțiune, între 1 și 6 ședințe, la intervale ce variază între 2 și 6 săptămâni. Pentru un program personalizat de tratament vă rugăm să stabiliți o consultație la dl. dr. estetician Radu Panțuru.

Expunerea la soare sau alte surse de radiații ultraviolete este strict interzisă pe toată durata tratamentului, fiind obligatorie folosirea cremelor ecran cu factor mare de protecție solară.

Mai multe detalii referitoare la prețuri tratament găsiți aici.

Puteți accesa Galeria Foto pentru a vedea câteva dintre rezultatele de care pacienții operați de Dr. Radu Panturu se bucură in prezent. [popup_trigger id=”11153″ tag=”button”]Afla mai multe[/popup_trigger]